streeeessiiiigt!

Godmorgon!

Tänkte bara slänga upp ett snabbt litet inlägg. Är skit stressad, eftersom min buss går om 40min och måste sminka mig oså. Har ju skolfoto idag också. Great! Håret blev ljusare också! Woho

Efter skolan åker jag hem till min mamma tror jag. Jag får se hur det blir. Hon och jag flyttar från lägenheten vi bor i nu, vi ska flytta till hus en liten bit bort. Skit fint hus tydligen. Har inte sett det än, men Mamma hade tänkt visa mig det ikväll. Så kanske inte kommer skriva mer idag såfall. Eftersom hennes internet krånglar. Får se om jag får igång det :)

Men nu måste jag skynda mig! Vi hörs väl nån gång! :o


haha jag och min lillebror Sebastian. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0