sollentuna, vi kommer tillbaka!

Hellooo again!

Har väl inte hänt så mycket sen jag skrev sist? Eller det kanske det har?

Jag käkade i alla fall förut. Eftersom Farmor är här i veckan så fick jag självklart världens godaste mat. Efter att alla hade käkat så blev det lite strul. Bråk med andra ord, så jag plockade bort min tallrik och drog på mig jackan och gick ut och träffade Yami. Vi satte oss ute och pratade osv.

Sen kom vi in på att vi kanske ska ta en tur till Sollentuna i helgen? Om våra pappor ville släppa iväg oss vill säga.. Yamis pappa släppte iväg Yami, så nu har vi nycklarna till lägenheten i alla fall. Nu ska jag bara försöka övertyga pappa om att jag ska få åka? Haha men det ska gå :)

Så förmodligen drar vi imorgon! Ska dessutom till Tandläkaren imorgon. Wish me good luck! Nu hade jag tänkt gå och sätta mig i soffan och glo på tv. Men vi hörs väl :*


Kommentarer
Postat av: Lia ☆

Haha de måste väl vara galna som släpper i väg er två ;P Men hoppas ni får kul! :D

2009-09-24 @ 23:07:59
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0