samtal med Yami

Msn:

Mikaela: Hallå.. Varför blir alla lika förvånade när jag säger att jag aldrig har ätit en cheesburgare?
Yami: Men är du dum eller?
Mikaela: Vadå? ..
Yami: HAR DU ALDRIG ÄTIT EN CHEESBURGARE?!
Mikaela: VA BLEV DU OCKSÅ FÖRVÅNAD? :O
Yami: jag drev -.-
Mikaela: Ahaa..
Yami: Men det är ju såå vandligt att man ALDRIG har ätit en cheesburgare...
Mikaela: Va? Nu förstår jag ingeting..
Yami: åååh
Mikaela: du förvirrar mig ut till kanten.


Jag ringer upp henne:

Mikaela: Hej! jag såg på din blogg att jag var lite vip ikväll...
Yami: Hej! Jaaa-a!
Mikaela: heeeheee hihiihuhu
Yami: Jag ska ner och hämta mig playstation, ska du med eller?
Mikaela: nej
Yami: jooo-e
Mikaela: men nej
Yami: sluta! joo
Mikaela: jag driver, okej när?
Yami:  är utanför dig om 10minuter!

Så jag drar ut nu! Ciaaao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0