jag har fått min nya mobil!

Yes! Äntligen har jag fått telefonen! Jag var ute och gick med Zeno. Vi gick lååångt och fort. Sen när jag kom hem så låg min nya mobil vid min dator. Och gissa om jag blev glad! det första jag gör är självklart att börja packa upp den och grejer. Sen har jag suttit och krigat med att få upp "bakluckan" i hundra år. Höll på att bli galen ett tag och tänkte kasta iväg den. Men det kunde jag ju inte göra?

Så jag gick till pappa och han fick upp den på 1 sekund. Skit härligt och se. (Haha!) Sen fixade jag allt och nu ligger den på laddning :) Och jag sitter och väntar på att den ska bli klar!



haha där har ni den! Den är inte så jätte lik, men haha ville bara skryta om mina paintskills! Ni lär ju få se bild på den sen, så dö inte! Försök att hålla ut. Haha (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0