im still sick

Helloo!

Jag är fortfarande sjuk. Har varit sjuk nu 1 vecka, och jag är trött på att vara de! Hade feber igår, men eftersom jag är en sån krigare så åkte jag till skolan i alla fall. Men alla krigare klarar inte alla strider. Alla påpekade hur jag såg ut, hur mycket jag hostade och att jag borde åka hem. Och jag kände mig helt borta, så jag tog bussen efter lunchen och åkte hem.

Jag fick se min frånvarorapport idag. Och jag blev stolt! De enda lektionerna jag har missat är när jag var i Turkiet. Men idag är jag hemma, vilar upp mig och jobbar på att bli frisk. Om jag inte mår bättre imorgon så ska jag till vårdcentralen.

Nu hade jag tänkt hämta lite glass till halsen sen lägga mig i sängen och läsa.

y&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0