idag har mikaela namnsdag!

Hade glömt bort det helt tills Sanna smsa mig på bussen imorse och sa grattis :) Sen hade Mamma lämnat pengar på min väska imorse, och då tänkte jag att hon bara var på bra humör och ville skämma bort mig lite. Men nu fattar jag ju att de var för min namnsdag :)

Men igårkväll så åkte jag till min Mamma. När jag kom dit så mötte hon mig vid bussen och så kilade vi iväg till vårt blivande hus :) Riktigt mysigt ju! Stor tomt, gulligt hus? De var jätte jätte mörkt ute när jag kom fram, men tror huset var vitt. Och perfekt att vi flyttar nu vid jul, eftersom snart får min bebiiis Frigga valpar :)

Och så behåller vi en valp. Så det blir peeerfekt. Nu hade jag tänkt plugga lite Naturvetenskap och städa mitt rum. Ciaaaaaooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0