Home from schoooool

Nu är jag hemma :) Och dagen har gått fort och har vart helt okej! Har knappt haft någon lektion alls idag? Gjorde ett engelskt gramatikprov idag också. Eller inte riktigt ett prov. Men mellan ett test och ett prov? Och jag blev förvånad över hur bra det gick.

Sen hade vi rast typ en timme innan skolfotograferingen, så satt bara med några pojkar och babblade och drack Pucko. Sen var det foto som gällde! Och självklart fick jag sitta, som jag alltid får. Och vi får se hur bilderna blir, haha! Men blir skolfoton någon gång bra?

Sen gick jag och tor till bussen. Sen kom Linda, Limp, Utter och KB (som jag kallar honom nu ;D) och stod och socialade. And now im home :) Letar efter mina nycklar och funderar på om jag ska åka till mamma eller inte. Får se :)


nyss. Och har inte en aning om varför kvalitén blev så knas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0