ge mig snöööö

Egentligen hatar jag vinter och höst för att det är så sjukt kallt. Och jag fryser alltid så lätt. Fryser jämt rättare sagt. Men nu sitter jag verkligen och väntar på att snön ska komma. Få åka snowboard, få åka scooter och fyrhjuling.

Nu sitter jag och nästan somnar. Är ledig imorgon, som jag kanske redan har sagt? Haha. Så blir sovmorgon. Funderar på att gå och sova snart. Så jag får några timmar extra. Skulle vara skönt.

Ladda lite inför imorgon också. Först tandläkaren sen drar jag och Yami till Sollentuna. Så vi hörs nog imorgon. Försöker också få Yami att skaffa en ny blogg nu. Och tror att jag har lyckats! Får kolla in den imorgon.

Hoppas alla får en underbar natt :) puss.


Och Yami... Kan inte vi göra glass med jordgubbar och choklad i helgen? snäääääälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0