diss 2

Du har redan fått en diss av mig här på bloggen. Och tänker inte slösa min underbara tid och min energi på att skriva om dig? Nej nej, istället ger du oss ett gott skratt sen. Men anledningen till att jag skriver nu är att du verkar ha tagit lite fel på the real life. För du har sagt att det var du som drog dig ifrån oss. Men det var ju tvärtom, remember? :) Snarare du som försökte hålla ihop oss. Men de är ju som alla säger.. Där du är nu var vi för två år sen. Och jag tänker inte göra mer än att acceptera det och önska dig lycka till!

Antingen är du en bra drömmare eller en dålig lögnare :)



Men i alla fall. Idag har jag namnsdag, så pappa köper hem fika och pizza! Sen på Fredag ska jag och Yami fixa lite mys och "fira" min namnsdag. Och eftersom Frigga förmodligen får sina valpar i helgen så får jag hoppas att jag och Yami inte är själva hemma när hon ska föda.

Det kommer ju typ låta såhär:
-YAMI! FRIGGA FÖDER
-OMG! JAG MÅLAR NAGLARNA, FIXA DE DU!
-JAG VÅGAR INTE! DE ÄR BLOOOD
-VI RINGER NÅN
-VEM?
-112!

Kommentarer
Postat av: YAAMI

HAHAHAHA :D

2009-09-29 @ 18:02:20
URL: http://zemeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0