Anywhere

Hello again!

Nu har jag vaknat till lite. Blev inte direkt så mycke läsning och sömn eftersom jag har världens hosta. Känns som hela kroppen blir i miniformat när jag hostar. I alla fall.. Sitter och tänker ut danssteg, för har precis hittar ett "soundtrack" från Stomp the yard som är så jävla skön. Så får se om det blir nåt när man är lite friskare ;D Haha!

17:30 går min buss hem till mamma. Sen får jag se hur länge jag stannar där. Beror helt enkelt på hur jag mår. Om jag fortfarande har hosta och mår illa och allt vad jag nu har så vilar jag från praktiken i alla fall. Vill bli frisk så jag inte missar en massa! Kanske uppdaterar senare, kanske inte. We´ll see :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0