221009

Har precis varit ute med Yami en snabbis. Och som vanligt kommer vi in på samtalsämnet "Minnen". Vi kom på att vi praktiserade ju i högstadiet på Djurmagazinet. Alltså en djuraffär. Och fan va kul det var då. Även om jag var jätte rädd för alla fåglar, kaniner, fiskar och marsvinen.

Och för någon dag sedan frågade jag henne om hon någon gång fått fågelbajs på sig. För jag skulle berätta en rolig historia. Då svarade hon nej, men ikväll kom vi på att när hon skulle göra rent hos fåglarna på Djurmagazinet så bajsade dom visst på henne.

Och det var egentligen inget speciellt som jag ville skriva i det här inlägget? Bara att jag och Yami måste ta tag i våra liv nu, vi måste leva crazy igen!


Kommer du ihåg den här kvällen? haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0