vi är vaaakna!

Hello!

Igår var ytterligare en crazy day. Yami var ju och träffade Justus. Så jag var hemma här helt själv. Så jag lallade runt här i bara underkläder och sminkade mig, dansade och lyssnade på musik. Men sen när jag skulle gå och stänga av musiken i vardagsrummet så hörde jag hur någon satte in en nyckel i dörren.

"Shit, Yamis släkt kommer! Jag kommer dö" var det första jag tänkte ungefär. Så jag tänkte att antingen hoppar jag ut från balkongen och blir jätte mos eller så får dom se mig i underkläder! Men snabb som jag var så sprang jag in till rummet, drog på mig kläder och sedan hörde jag hur dom ringde på klockan, eftersom dom tydligen inte fick upp dörren eller nåt? Så jag kollade i kikhålet. Och självklart stod det tre stycken där, Yamis kusiner och faster eller vad det nu var. Jag blev skit rädd.

Dom frågade vart Yami var och jag sa att hon var och handlade. Men tiden gick och gick och gick. Så dom började nog bli misstänksamma med att hon bara "handlade". Dom sa åt mig att städa och självklart gjorde jag det. Sen sprang jag till Pendeln eftersom jag skulle till min syrras kalas i Nynäs. "Jag kommer snart" sa jag till dom, men jag kom aldrig tillbaka.

Men när Yami sa att dom var borta så kunde vi lugna ner oss. Vi drog och handlade, sedan gick vi hem och fixade oss osv. Yami åkte iväg till Justus och jag åkte iväg till TJ. Så vi var på olika place ett tag, och det var trevligt! :) Haha, sen skulle Yami komma dit där jag var och möta mig så vi kunde åka hem tillsammans...

Men jag satte mig på pendeln mot centralen, och hon åkte motsatta. Så jag tänkte "fuck om vi skulle åka förbi varandra nu". Jag smsade och frågade vart hon var och sa att hon skulle hoppa av sen springa in på mitt tåg. Men sen dog min mobil. Så vi fick inte tag på varandra. Så antingen hoppar jag av där hon hoppade av och letar efter henne, eller åker hem och väntar på att hon ska komma på att åka hem. Men jag ställde mig vid dörren och kollade ut, och pendeln stannade precis så vi stod mittemot varandra.

Hur tufft var inte det? Men sen åkte vi i alla fall hem, såg på en film och sen somnade vi. Nu gör Yami frukost tror jag, så ska gå och kika lite. Men vi hööörs. Och när Yami har lagt in bilder så kommer det bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0