valparna är snart 1 vecka

Nu har jag kommit hem till min mamma. Pappa körde hit mig. Det var riktigt skönt! :) Eftersom jag har haft världens hosta idag och världens värkar. Men men!

När jag kom hem till mamma så mötte min lilla friggabebis mig i trapphuset. Hon var helt överlycklig och hon och jag skyndade oss till valparna. Och dom hade vuxit maassor! Så jävla söta. Blir helt galen när jag ser dom. Nu får ingen köpa dom. Jag ska ha kvar allihopa. Haha, och hur skulle det sluta?

Men nu äter Frigga i alla fall. Och när alla valpar ligger och vilar så går Frigga runt här och tar en liten paus från valparna. Sen när det är matdags så går hon och diar. Eller heter det diar? Haha!

Och föresten! Jag och min pappa ska ju tatuera oss samtidigt. Och han hittade min teckning som jag ritade idag ni vet? Och han frågade om han fick tatuera in döskallen på sin vad eller underarm. Och jag trodde han skämta. Men han var seriös. Sen sa han att det är speciellt när jag har ritat den också. Så får fixa till den lite, storleken, detaljer oså :) Gud va kul! Och när jag ritade just den så var det min pappa jag tänkte på. Och den har en story.


Haha och gubben där bak är en bild för sig.


sötnosarna. mer bilder på fb och bdb (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0