U make me better

Godmorgon.

Jag är vaken fett tidigt? Klockan är inte ens 13. Helt otroligt, halva dagen är inte borta! Jag gick i alla fall upp och såg att Yami satt som en nörd framför datorn och hade kollat upp massor med info. Sen att hon hade pratat i telefon till halv 7 eller halv 7 imorse? Hur orkar bruden. Men eftersom det var ett viktigt samtal så är jag väldigt happy över det.

Min mamma har köpt en katt också. "Jag har köpt en katt, du ville ju ha en Mikaela! Sen kan den jaga möss! Häftigt va?". Jaadu mamma.. Vad ska man säga? Vi kommer ha Arken Zoo hemma hos oss. Först alla 8 valpar och Frigga, sen min syrras hamster, sen en katt. Hur ska det sluta? Vad jagar hamstern? Hunden efter katten, katten efter hamstern, och hamstern efter vad?

Men snart måste jag lyckas flytta hemifrån. Och då följer Frezia med! :) Det kommer bli mysigt. Jag och Yami i en egen lägenhet. Hon med sin lilla chihuahua och jag med min feta Frezia. Det kommer bli toppen! Men nu ska jag ge Yami datorn, sen försöka orka dra mig in i duschen och fixa mig.

 
Det ser ut som min lilla bebisFrezia! :')     Och där har ni Yamis bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0