Ny kategori

Nu har jag gjort en ny kategori. Skitsnack. Menar bokstavligen inte att jag snackar skit om någon eller nåt. Men skitsnack är mer dom onödiga, roliga, sjuka och pinsamma diskussioner. Jag har märkt att det är kul och läsa sånt här från ens första blogg, saker från tex 2007 som man har glömmt bort. Så nu gjorde jag en kategori så det är lättare för mig att hitta dom. Och för er, om ni vill ha ett gott skratt. Eller bara läsa, om ni inte har min humor eller förstår ironin i vissa.

Kom på kategorin Skitsnack pga. det här "skitsnacket". Haha.
Jag: Pappa.. Har du 100kr löst?
Pappa: Aah vadå då?
Jag: Naaej, men det skulle inte sitta fel med ett kontantkort.
Pappa: Du har ju pengar
Jag: Jaa, men är det inte bättre att jag sparar?
Pappa: hehe joo...
Jag: Då lär jag mig! Och tänk sen vad fort vuxen jag skulle bli.
Pappa: ?
Jag: Allt du behöver göra är att ge mig pengar.
Pappa: Hahah ahaa
Jag: Jag har väl en poäng?
Pappa: Nej. Men det ligger pengar på mitt skrivbord..

Ibland har jag och min pappa våra dåliga stunder. Ibland våra bra stunder. Men det har väl alla? Och jag vet att egentligen så orkar pappa bara inte lyssna på mina argument som jag alltid kommer med, det är därför han ger sig. Men innerst inne så är han nog stolt över mitt tänkande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0