massor med bilder

La precis in massor med bilder på mammas dator. Så nu hade jag tänkt lägga upp några! :) och det är typ tusen bilder på min bebis


Min lilla bebis. Den bilden är snart två veckor gammal. Och där ser hon inte särskilt tjock ut, men nu.. Nu är hon riktigt tjock!


Samma kväll som bilden innan :)


bebis maaage,och där ser den liten ut om man kollar på henne nu!


hahah. Där hade jag och frigga precis duschat. så jag satt och fönade hennes och mitt hår i hundra år.


Lillasyster Matilda igår <3.


haha och jag igår. Precis när jag hade klivit ur duschen så fick jag klä på mig sen sprang vi till bussen. Och skickliga som vi är så hann vi.


och sådär tjock är frigga nu :)


Lillasyster Matilda and Meee


beeebisen


såhär tjock är hon idag, och tempen ligger på 37,1.


och såhär har hon legat hela dagen, hon har tvättat min hand och sen ska hon ligga på den med huvudet. Om jag flyttar handen så trycker hon ner den med ena sin tass. haha


jag fick inte flytta handen en millimeter. :)


såhär har jag fått legat i hallen typ hela dagen. Och snart måste jag tillbaka, men nu fick jag ta en paus!


Nu ska jag tillbaka till min lilla bebis, får se om hon föder inatt eller ikväll. Bara mamma hinner hem från jobbet. Annars ringer jag Linda, haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Frigga! <3 Så söt hon är... hon behöver dig verkligen nu! <3 Självklart ringer du mig när det händer grejer. ;) <3

2009-10-10 @ 22:01:39
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0