Marabou vinter

Helloo!

Nu är jag äntligen hemma. Slutet av dagen var sjukt seg och jag var sur hela tiden. Men jag lyckades med en redovisning och ett prov. Inget speciellt som hänt idag i skolan? Inget som jag skriver upp i bloggen i alla fall, men något som Yami kommer få höra ikväll!

Sen när vi slutade så gick jag och Tor och köpte Marabou vinter. Jag har fan skrikit efter choklad hela dagen. Men tillslut fick jag äntligen. Hoho. Lyckades också bli inspelad idag när jag säger "oh så kan brandmannen köra mig i hans brandbil med sin stooora slang". sååå om någon hör den, så förstå ironin! Eftersom vissa andra blonda inte fattade de :)

Nu ska jag ta en dusch. Sen lägga mig i sängen och poff så vaknar jag, och då är det Fredag. Sen drar jag och Yami till Sollentuna. Fan va underbart det ska bli. Bort härifrån. :)

Meeeen, skriver väl senare om något hänt? kyss


baby, give me some extra love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0