hold my hand.

Heey.

Har egentligen ingen stor lust att blogga? Och det är inte bloggtorka, bara det att de senaste veckorna verkligen har varit sjuka. Allt har varit helt upp och ner. Försovit mig varenda dag, trött hela tiden, ångest, ingen ork till nåt, och allt i privatlivet som jag inte skriver upp här har också varit helt knas.

Men dagen började i alla fall bra, men vändes fort till det dåliga med ett telefonsamtal. Gjorde ett löfte till mig själv om när jag får röka. Eftersom jag ska sluta. Men sen ringde min mamma, och en valp hade dött imorse. Såå då blev det kedjerökning.

Men vi hörs när vi hörs, som jag alltid sa förut. Skriver väl antagligen imorgon igen, haha.


love, m.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lilla bebben... <3 Så hemskt. Kan inte sluta tänka på den. :( <3 Älskar dig gumman! <3 Jag finns om du vill prata! <3

2009-10-13 @ 20:44:59
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0