hade alla haft våran humor skulle det inte finnas några problem alls.

Helloo

Eftersom Frigga vägrade föda idag så åkte jag till min pappa så jag kunde träffa Yami och slapp sitta och vänta på Linda imorgon i 20min, haha! Så imorgon möter Linda mig vid bussen! :)

Men åkte i alla fall hem till pappa. Och jag har pluggat, träffat Yami och bara chillat. Haha och roligaste som hände ikväll var när jag och Yami satte oss vid Ahlén. Och ingen kommer förstå de här när det står skrivet, man måste verkligen visa för att det ska va kul. Men jag försöker!

Jag och Yami satt där. Och jag skulle tända en cigg. Och Yami om någon vet att jag har väldigt kort stubin. Så när tändaren inte ville funka så kasta jag den rakt ner på mina fötter. Och jag hade köpt Kinder Maxi till mig och Yami, ni vet såna där kinder ägg fast det inte är ägg? Whatever.. Så hon tog upp chokladen ur fickan och säger "Och tack för choklaaaAaad..", Sen ser hon hur det kommer rök från tändaren och hon blir helt chockad. Sen kollar jag på henne och hon avslutar sin mening lite försiktigt.. "...dEeen..."

Haha ni anar inte hur mycket vi satt och garva. Från jätte allvarliga till verkligen gapgarv. Sen sa jag:

Jag: tänk om man kunde ta nåns liv av och bara kasta ner personen sådär..
Yami: Jaa.. men det kan man ju med barn...

Haha asså vad är det för människa jag umgås med? Hon satt med plasten från chokladen och smula ihop den med sina händer och sa så. Hon lät verkligen ond. Haha hon är verkligen annorlunda. But i love her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0