Förvirrad men glad

Helloo!

Har nog påpekat förut att jag börjar nästan alltid alla inlägg med "helloo".. Hm. Men dagen började sjukt dåligt. Bussen var seg, så fick stå ute och frysa. Men tur att jag tog min fjällräven idag och inte någon skinnjacka eller nåt sånt. Men känns endå lite konstigt att använda feta jackan när det inte ens är snö ute. Men jag kom i alla fall till skolan och Linda väntade där på mig :) Vi satt och pratade en stund, sen kilade vi iväg på lektion. Jag hade engelska och det gick väl helt okej. Satt och skulle översätta en novell.

Sen var det Svenska. Helt okej lektion där också? Och nu tooo the goood news! Vi på lärlingsprogrammet läser ju Matte A. Men idag så berättade jag för min mattelärare att jag redan gjort matte A i ettan. Och då hade tydligen inte lärlingsprogrammet kommit så långt eller ens börjat med matte då. Jag har ingen aning. Men sen så berättade jag att det är Ekvationskap. som jag inte är klart med bara från Matte A. Så han skulle fixa ihop små övningar till mig inom matte A, sen skulle jag få göra dom och sedan är jag klar med Matte A. Hur skönt som helst!

Så då börjar jag med Matte B. Sen ska jag plugga som en tok. Så när resten av min klass börjar med matte B så börjar jag med C. Är jag inte pluggis? Så duktig.

Sen var jag och pratade med Rektorn. Jag och rektorer har fan alltid kommit bra överens. Haha, de där lät lite dirty. Men menade inget sånt. Men i alla fall. Jag fick honom att köpa ett sånt där länskort till mig. Så skolan betalar mitt kort. Great! Så ska dit om en vecka igen, så nu när jag åker buss måste jag skriva upp eller spara biljetten på varje resa och kostnad så skulle han försöka fixa så jag får ersättning för det. Alltså pengar. :)

Sen var det Naturvetenskap. Och kunde inte sluta skratta på den lektionen asså. Först kommer jag in typ 15min försent eftersom jag snackade med Rektorn. Alla var helt tysta när jag kom in i klassrummet eftersom det var genomgång. Först så låter klackarna på skorna som fan, så går på tå, sen när jag ska dra ut stolen så låter det som fan sen när jag slänger upp väskan på bordet låter det som fan. Jag var inte särskilt diskret, och det var det jag ville få fram. Sen skulle jag och Tor labba, kan ju bara säga såhär.. Det gick verkligen åt h*****e. Haha!

Nu måste jag skynda mig med att städa och plugga. Mindre skitsnack och få mer vettigt gjort! Men mer skitsnack från mig kan ni nog räkna med senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0