första valpen!

HELLOO BLOGGISH, klockan är 05:40

Nu undrar ni nog varför jag skriver så här tidigt? Eller så ser ni bilderna direkt eller rubriken och fattar vad jag vill säga! Men det har kommit två valpar! Första valpen kom 04:17, och den andra kom 05:17. Båda är svart/bruna men den andra valpen är svartare och mycket större. Den andra valpen var verkligen en stor klimp.

Men to the story.. Nån gång inatt så lyckades Frigga komma in till mitt rum och öppna min dörr. Hon puttade på mig, tvättade mig och höll på och pratade hela tiden. Men jag var ju halvt död så jag låg bara kvar i sängen. Men sen drömde jag att Frigga födde en valp. Så när jag vaknade kändes de som de va på riktigt.

Så jag gick och satte mig med Frigga, och efter en stund kom första valpen. Så jävla underbart. Så jag väckte Mamma och Syrran, så dom gjorde te och kaffe. Så nu sitter jag med min bebiis och ser till så att allt går bra. Frigga sköter allt själv. Förutom när första valpen höll på att kvävas ihjäl för att den hade vatten i halsen. Så jag fick nypa den i nacken, och sen pep den. Samma sak fick jag göra med andra valpen. Så nu ligger dom och piper massor. Och jag ska tillbaka dit nu.

Men ni lär få massor med uppdateringar today! haha.


första valpen, <3 Och ville inte ha på blixten, så det är därför det är ganska dålig bildkvalité.


världens finaste mamma, och världens sötaste friggabebisar. <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, Frigga! <3 Sötaste mamman, med sötaste valparna. <3

2009-10-11 @ 09:35:20
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0