dagen blev iiinte som jag hade tänkt mig.

I alla fall inte starten. Jag vaknade någon gång runt 4 inatt av att jag hade världens hosta. Mitt rum är så jävla kallt. Ligger och trycker mig själv mot de där jävla elementet som inte är så varmt som jag inbillar mig. Min dator är fan helt iskall. Stackaren..

Men jag försökte i alla fall ringa Tempo och säga att jag inte kan komma idag. Men antingen kom jag till ´den där bruden som snackar och säger att det inte kan nås för tillfället eller så pep de där pipet som piper när det är upptaget. Ni vet? Haha: Pep de där pipet som piper. Hahah! nu startar mitt morgon humor igen..

aja.. Jag är i alla fall hemma. Har tagit värktabletter och hostmedecin. Men som vanligt funkar aldrig värktabletter på mig. Men hostmedecinen funkar, man blir så jävla seg av den. Kommer sitta här som en knarkare med  massor med tabletter och hög på hostmedecin.

Har inget mer att berätta nu. Är sjuk. Vill jobba. Fryser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0