chillkväll med yamibästis.

Jag åkte aldrig iväg till mamma. Jag åker dit med pappa imorgonbitti istället :) Så ikväll blir det tv och gott med Yami! Och jag älskar såna kvällar.

Nu ska vi springa iväg till Affären så blir inget mer skrivande, men puss och kram :*


Mamma mikaela: Varför svarar du inte på mobilen ungjävel?
Dottern Yami: Men den ligger på mitt rum på laddning..
Mamma mikaela: Naaej, nu får jag dra in på din julklapp!

Yami passar nog bäst med mammarollen när det gäller oss två. Hon ser alltid till att vara i tid, så alla saker är med, alla lampor är släckta, ljusen är släckta, dörren är låst om man drar ut och att det alltid finns kondomer vid sängbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0