bög.se

haha hello.

När jag skulle in på Blogg.se så skrev jag in bög.se istället. Inte en aning om varför? Förvirrad och stressad. Men lite kul vardet väl? Hoho. Jag har varit jätte dålig på att uppdatera. Men igår hände det väl inte så mycket? Jag och Yami chillade hemma hos mig och kollade på Inlåst och Mammaspojkar.

Idag så började jag med att gå till jobbet. Gjorde massor med smörgåstårtor och grillade. Sen gick jag hem och skulle käka lunch, men blev massor med knas. Massor med bråk och stress. Så jag fick ta höstlov 3 timmar tidigare. Sen träffade jag Yami en snabbis innan bussen gick, eftersom jag skulle hem till mamma. And now im here.

Valparna har blivit jäääätte stora. Dom har öppnat ögonen och börjar lära sig hur man går. Dom lyckas ställa sig upp på alla fyra, sen kanske gå nåt steg sen rasar dom ihop. Men skit söta. Blir galen. Kommer aldrig sälja nån. Haha. Sen så skulle jagta upp min bebis Frezia eftersom jag inte sett henne på en hel vecka. Hon lägger sig i min famn och sover, sen känner jag hur blött det blir, och tadaaa hon kissade på mina ben. Men kunde inte bli sur, she is my baaaby ju.

Imorgon: Stress stress stress. Ska gå upp tidigt, sedan ska jag åka till Flen och möta Artan och Yami. Eftersom deras bussar kommer in tidigare än min. Sen drar vi iväg och fixar lite stuff, sen vänta på att få sätta oss i bilen och åka iväg till Stockholm. Så jävla skönt. Så jävla kul!

Så Sollentuna, vi ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0