bilder på Frigga och zeno

Satt och kollade igenom massor med bilder. Och hittade bilder på Frigga och Zeno, så tänkte lägga upp dom :)


Den här bilden togs samma dag som vi hämtade Zeno. Såååå liten


Asså blir chockad när jag ser den här bilden. Han var så sjukt liten. Och här är en bild påminr bror Rikard och Zenos första nithalsband (;


Första dagen


Haha sötnosen


Och den här bilden tog väl för några månader sen? Nu är han i alla fall väldigt biffig och större. Plus att nu är han pappa (;


Sen har vi min lilla beebiis Frigga. Här var hon bara runt 3 månader kanske. Och hon var större än Zeno när hon var liten valp.


Mamma och Frigga. Där var Frigga kanske 1 år. :) Tyvärr har jag knappt några valpbilder på datorn på Frigga, mest såna där kort som man framkallar ni vet?


När jag ser den här bilden ser hon så jävla smal ut, om man kollar hur hon ser ut nu.. Haha!


Syrrans marsvin och min bebiis. Och hon trodde att det var hennes valpar. Så hon blev skendräktig. Men sen fick ju marsvinen egna ungar. två gånger dessutom. Men nu ska Frigga äntligen få sina egna valpar.


Nu kommer all min uppmärksamhet ägnas åt Frigga. Haha min blogg kommer endast handla om henne och valparna. Nee, men klart jag skriver om massor om annat, men dom här första dagarna kan ni räkna med bilder och paniktexter! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0