Bed

Sitter och lyssnar på J. Holiday-Bed. Sjukt längesen jag hörde låten. Och den får en verkligen att minnas massor med roliga och söta stunder :) Kom hem för en stund sen, alltså till min mamma. Missade engelskan och små företagande idag. Skulle till um för att fixa tid hos en läkare (igen) eller be dom fixa nya verktabletter som funkar! Vill inte hamna i samma situation som jag gjorde för ett halvår sedan, alltså Akuten och en gubbe till gyn? Noway.

Snackade med Stefan idag också om busskort. Nu har jag ju en kort som jag bara kan använda i den här kommunen. Men vill ha ett kort så jag kan åka vart jag vill. Nästan i alla fall. Kommer i alla fall till Stockholm med ett sånt kort. Eller aah, Södertälje. Så om jag skrivs över till min mamma så får jag ett sånt kort. Eftersom min mamma bor längst ifrån skolan oså. Så ska skriva över mig till mamma, sen ska jag ju endå byta tillbaka till mitt första efternamn. Så blir som en helt ny identitet! Haha nej jag skoja, försöker bara leka lika ball som alla snubbar i filmer som ska byta identiteter osv...

Men skolan i övrigt har vart helt okej! :) Höll på att missa bussen imorse, så dagen började kukdåligt. Men sen hade vi matte, där satt vi bara och lyssnade på vad han sa sen satt jag och ritade. Sen fick vi en uppgift av våran mentor som vi skulle göra. Jag, Samuel och Uddin skulle skriva om Tekniken inom industriella revolutionen. Och hatar de där ordet. Sen skulle vi redovisa det en timme efter. Redovisningen gick bra, förutom att jag inte kan säga industriella revolutionen.

Men nu hade jag tänkt plugga lite naturvetenskap. Eftersom det aldrig blev av igår. Sen ska jag ut med Frigga, sen drar jag till bussen och åker till min pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0