ALL I EVER WANTED

Gooodmuurning.

Jag är uppe, alltså inte försovit mig! Nu har jag tom vaknat en timme innan alarmet i två dagar. Skickligt huh? Igår så åkte jag, min bror och Pappa till Eskilstuna. Shoppade lite smått och jag fick hem mina nya älsklingar. Alltså ett par skor. Skinn, klackar, låga och gulddetaljer. Pappa var dock lite skeptisk med att köpa 10cm klackar till mig, han försökte övertyga mig om att det är mycket snyggare med ett par andra skor som bara tanter använder. Sen skulle jag egentligen fått hem ett till par klackar, skinn också, men dom var höga. Meeen var lite osäker på dom, så det blev inget.

Men sen gick jag ut och träffade Yami. Sen kilade vi hem till henne och gjorde chokladmousse. Hon gjorde jämt fel och jag sa alltid "baka aldrig med Yami" för att hon sa att man inte ska baka med mig för jag stod och smsade. Men sen när hon gjorde rätt så skulle hon självklart alltid säga tillbaka "Baka alltid med Yami!" Men tillslut blev det i alla fall chokladmousse. God dessutom!

Sen kollade vi på Dh. Chillade. Och jag fick boxas med hennes nya man. Så jävla niice ju, ba baaaam på näsbenet! Aja, jag levde mig in i det för mycket tror jag. Nu är  det bara idag, torsdag, fredag. Sen sollentuna here we come! Men nu måste jag skynda mig, ska kila iväg to the wooork. Puss och Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0