5% lucky today

Godmorgon!

Har precis gjort mig redo för att kila iväg tooo the work! Men behöver inte gå riktigt än. Och ni vet på facebook, när man får se hur många % tur man har idag? Varje gång jag har gjort det så har det alltid varit lågt. Och idag fick jag fan 5%. Inte ens 10? Och det känns verkligen som att det kommer gå jätte dåligt för mig idag. Känns som det i alla fall.. Får se hur dagen slutar! ;D

Tänkte bara göra ett liteeeet inlägg nu på morgonen. Och YAMI, smsa mig när du ser det här! I måste tella you something

Och Sandra grattis! Även om det var igår du fyllde år.. Men bättre sent än aldrig? (A) Haha, aja.. Hoppas du fick världens bästa dag. Älskar dig <3


jag innan vi drog till Stuna, och jag vill tilbaaaAAka

Kommentarer
Postat av: sandra

tack mikaela! :) love u <33

2009-10-03 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0