wööööeej

Helloo!

Nu har jag kommit hem och har duschat. Riktigt jävla skönt var det. Jag stod i duschen minst 20minuter. Stod och bara njöt av hur skönt det var. Sen helt plötsligt ändras vattnet till iiiiskallt! Och då menar jag verkligen iskallt. Jag flög ut ur duschen och utanför duschen var det lika kallt. Men sen blev allt bra igen. Så stod där inne ett tag till and now im heeere.

Måste måste måste städa klart mitt rum. Sen måste jag också skriva min loggbok till skolan. Eftersom jag inte gjort det på 3 veckor. Sen får jag se vad som händer ikväll! Måste plugga lite i alla fall. Och föresten! Linda var på samma praktik som mig idag, och praktiken blev helt plötsligt mycket roligare! Vi städade, satt i kassan, försökte fixa mat till mig och bara var duktiga! ;D

Yami smsade imore också där det stod "S.N.Ö ...." och jag antog, eller jag visste att hon verkligen inte var glad över det. Deperimerad och sur var hon. Jag kollade ut i fönstret och hon hade rätt! Det snöade, jag blev jätte glad och svävade på moln till praktiken. Sen när jag slutade idag var det massor med snö ute. Då tänkte jag bara på min nya snowboard, jacka, snowboardskor och allt de där. hoho läängtar! Fast något jag verkligen hatar är kylan.

Klä sig med tusen tröjor, 40 leggins, 2 par sockor och två jackor. Det ska vara enkelt att klä på sig! En lätt topp, leggins sen ett par klackar! Sen ooout. Men nu ska jag klä på mig och städa. Känner att jag inte alls hänger med på vad jag själv skriver och vad jag ens har skrivit? Hoppas ni är lite piggare :*


Så här enkelt ska det vara att klä på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0