tatuering!

Pappa sa nyss att vi ska åka till Nina på tisdag.
En tatuerare som pappa känner och som jag brukade
bo hos ibland när jag var liten. Jag ska få komma dit
och kolla hur man tatuerar och allt det där.
Eftersom jag ska gå börja tatuera. I hope.
Sen ska vi kolla om jag får bo hos henne några
helger och pröva på och allt de där. Pappa ska tatuera 
sig på tisdag. Måste fixa hans tatuering tills dess som jag ritat.
Måste också göra klart min ödla som jag ska tatuera in.

Helt plötsligt blev jag jätte stressad. Men det är kul.
Rita är kul. Hoppas också att pappa är villig på
att betala min tatuering. I hope! För isåfall kommer jag
hem med en tatueriiiiing på tisdag. Min andra tatuering.
Fan va ballt. Jag älskar verkligen tatueringar.
Så jävla hett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0