schooool

Hello! Tänkte skriva lite snabbt bara. Men sitter i skolan nu, dataläraren Hans ville snacka med mig. Men jag fick sätta mig framför en dator och blogga sen var det inget mer. Men får inte skolk om jag sitter här och bloggar i alla fall! Men han är ju lite lost..

Började 10:15 med Svenska, satt och krigade med min story om en vändpunkt i mitt liv. Sen var det matte, Kb satt och skrev hur mycket han älskar mitt namn, det står Mikaela i hela hans block. Hohohii! Sen var det Naturvetenskap, vi fick bygga planeter med sån där barnlera ni vet? Och det var kuuul. Sen skulle jag gå 700m ifrån en ballong som skulle föreställa en sol för att visa avståndet mellan nåt.

Så jag började gå och gå och gå. Sen kom läraren och hämtade mig och sa att jag inte alls skulle gå så långt (H) Så fick gå tillbaka och nu sitter jag här. Ska gå iväg till bussen nu. Sååå ciaao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0