övertrött och överlycklig.

Jag och pappa kilade iväg till Tempo nyss och skulle handla mat och grejer, och för er som inte har förstått det så jobbar jag där. Varje gång Pe ser mig där så blir hon alltid lika förvånad. HAHA. Kom och tänka på det nu. Men i alla fall, vi kilade dit. Nu håller pappa på med maten och Yami kommer hem snart. Hoho!

Jag: Asså pappa! Om man tar sista pappret kan man inte slänga pappret då?
Pappa: Aah visst aah bra
Jag: Fattar du?
Pappa: Om man ta sista pappret, kan man inte slänga pappret då? Nej jag förstod inte.
Jag: HAHAHAH , åååh hahahhah jag är så rolig.

Jag menade: Om man tar sista toapappret, kan man inte slänga plasten då? Eftersom någon hade gjort det och inte kastat plastet, så jag fick slänga det. Äsch, ni fattar väl inte vad jag snackar om. Jävla bullshit som kommer ner i text nu.

haha föresten... Igår när hela familjen satt och käka så satt jag och snackade om när jag och Yami flyttar hemifrån. Då sa jag att min pappa och hennes pappa kommer flytta till en lägenhet brevid våran. Dom kommer ha vakter efter oss om vi drar ut på stan osv. Då kom jag med mina kloka och roliga meningar:
Jag: Sen kommer det gå två vakter bakom oss på stan, sen om dom ser att någon kille kommer fram till oss så hoppar dom på dom och skriker "F.A.B!"

Hahah kom igen, garva. F.A.B? Och jag uttalade det IF I BY. HAHA. Nu måste jag sluta blogga för ikväll, eller för en stund i alla fall. Känns som att jag inte har en aning om vad jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0