onsdagen

Lets talk about the day!?

Jag kom till praktiken. Dagen gick sjukt fort.
Jobbade mycket med Petri i kylen. Han höll på och döda mig tusen gånger.
Sen körde jag och Linda ut tusen varor.
Och vill inte att hon försvinner från Tempo :(
Men hoppas du får kul på nya praktiken! :)

När jag slutade sprang jag hem en snabbis, sen ut och träffa Yamibabe.
Vi satt ute som vanligt och snackade. Sen kilade vi hem.
Och från att jag kom hem och fick bilderna av Jejja så
har jag bara suttit och garvar och garvat.
Nu måste jag sova, är jävligt trött asså. Det blev väldigt mörkt ute
tidigt idag märkte jag också. Scaaaary.

Men sweet dreams babes. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer sakna dig massor babe! <3 Men blir den andra praktiken skit så kommer jag tillbaka. ;) <3

2009-11-12 @ 17:45:05
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0