onsdag..

Hello! Är hemma nu för tog en snabb lunch, och eftersom syrran är sjuk så sprang jag hem och käkade och kollade till henne samtidigt. Det har varit sjuuuukt stressigt idag on thw work. Både peter och jag satt i en varsinn kassa, men köerna var femtioelva meter långa. Eftersom det är så mycket rabatt den här veckan med tusen kuponger som alla kunder har med sig så är det sjukt mycket siffror man måste slå in.

Aja, det har varit stressigt i alla fall. Sen fick jag sån där attack i magen, så fick ingen luft, så Peter tog över kassan ett tag. Det tyckte vi va liite läskigt, haha. Men fick gå och ta luft. Det var sjukt i alla fall och scary. Men sen satte jag mig i kassan några timmar till. Nu har jag tagit lunch, ska försöka göra som Maggan sa; Stressa inte, äta i lugn och ro, lyssna på musik och sen gå i min vanliga takt tillbaka. Och inte slänga i maten och springa tillbaka. Haha.

Meeen skriver väl senare. Slutar 17, men idag kommer nog gå fort. Hoppas jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0