monster

Heeey babes. Dagen har gått fort idag. Linda och jag har städat
och pysslat lite i butiken. Och eftersom det alltid
händer massor med roliga saker på jobbet
så måste jag berätta en rolig grej som hände idag;


Jag och Linda skulle gå och ta lunch. Helt plötsligt
står något i min väg och jag krockar in i något.
Och tydligen visade det sig att det var en liten tant.
Haha jag är ca. 1.60 och kände mig helt plötsligt som en
kungen av butiken på 1.90 lång kropp. Eftersom hennes huvud var under
min haka. Men Linda började självklart skratta och jag
försökte spela lite cool och låtsas som ingeting.
När vi kom in till personalrummet så säger Linda:

"Det där var andra tanten du krockat i eller kört in nåt i"
Hon uppfattade hur det där kunde misstolkas och garvade
minst 40minuter åt det. Jag kan överdriva en bit..
Men hon skrattade i alla fall. Jag sa ingeting och
fixade med min mat. Sen kollar jag på
henne och hon säger: "Men fattar du inte!? Du som alltid tar sånt fel och
tänker på sånt"
. Alltså hon menade då att min hjärna är sexmissbrukare?

Antingen ger jag henne en fet höger tänkte jag, men resultatet skulle
bli att hon boxade ner mig och två sexiga ambulans kilar skulle komma
och hämta mig. Eller så säger jag Tack och fortsätter med
min mat, Och det gjorde jag. Sen började båda garva åt det.
Sen kommer Peter in och säger något roligt namn som vi inte kunde sluta
skratta åt. Haha bara för att jag sitter och skriver massor med roliga saker
nu så måste jag bara lägga till ytterligare en story..

Jag och Linda höll på med hyllorna. Inte våra egna hyllor, men butikens. 
Sen står hon och tittar på mig och jag säger "Ey! Sluta stå där
som ett jävla fruntimmer"
. I samma sekund som jag avslutade
meningen tänkte jag att jag kanske inte skulle sagt det,
eftersom Linda tar mig med ena sitt lillfinger.
Så jag springer iväg och skrattar så mycket så jag inte kan andas.
Vi kunde inte jobba tillsammans på ett tag då,
eftersom jag bara garvade medans hon stod som ett
frågetecken och inte förstod det roliga i allt. Men lovar, det var kul då.


Nu blev det feta texten. Så slutar här! Men skriver senare. Kyss, <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, tror jag dör. Är alltid så jävla kul o läsa om våra praktikdagar ihop. xD <3 Jag fattade ju ingenting av varför du garvade så mycket när vi höll på vid sylten, men nu fattar jag. xD haha...

2009-11-25 @ 19:38:16
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0