min tatuering är snart klar!

Alltså på papper. Har inte tatuerat mig än. H  a   h   a. Men har suttit och skissat och så nu ett tag, nu har jag faktiskt kommit fram till en ganska bra teckning på min ödla som jag ska tatuera in. En ödla som kryper vid troskanten blir det! Mina tre fotspår som är efter ödlan fick jag med, skador på svansen, skuggning osv. Allting har sin story, så ödlan berättar en hel del, så det är därför jag tatuerar in den :)

Den andra ödlan som jag redan har på skuldran har egentligen inte så stor betydelse? Jag gjorde den tillsammans med pappa i thailand när jag hade fyllt 14 år, och det är väl ett minne? Men är inte riktigt klar med min teckning, finns små detaljer som jag vill lägga till. Men vet fan inte vad.. Tatueringen ska vara svart/vit, men vill ha en liten detalj som är färgad. Får komma på nåt! Bilder lägger jag in imorgon :)

Har kollat på inlåst och mammas pojkar. bara chillat. Har sjukt ont i magen och illamåendet går fram och tillbaka. Min farmor som är här nu och tar hand om mig ville inte att jag skulle jobba imorgon eftersom jag kan bli sämre och smitta dom andra. Men vill faktiskt jobba imorgon..! Hm, får se vad jag gör.

Nu måste jag i alla fall sova. Jobba på att bli frisk! kyss babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0