Marijuana?

heey. Nu är jag hemma! Skönt. Har varit hemma sen 16 nu. Men har fixat köket lite osååå. Pappa är i stockholm, han skulle köpa en ny bil. Hohoo, så hoppas han får med sig den hem ikväll! Kommer fan inte ihåg vad bilen heter. Men den är tung. Och jag ska få övningsköra den. Jag älskar min pappa.

Inget speciellt som hänt idag? Förutom att Petri har skrämt livet ur mig igen. Jag var helt själv ute vid lagret, stod och sjöng, dansade och bara dagdrömmde ni vet? Sen ska jag öppna dörren och gå ut, självklart sliter Petri upp dörren och skriker. Sen slår han mig med en kartong på huvudet. Jag blev så sjukt rädd, haha. Ni vet sånt där barn flick-skrik, sånt skrik fick jag. Haha. Petri dog nästan av garv som vanligt. Men jag är glad för Petris skull att han har mig där, tänk vad tråkigt han har det dagarna jag inte jobbar där.

Sen kom det fram en tant till mig. Hon frågade om det fanns sån där Marianne. Ni vet de där godiset? Med choklad och mint tror jag. Haha men jag trodde att hon frågade; "Scch du råkar inte ha marijuana?". Jag kollade på henne med ögon stora som månen. Hon stod och kollade på mig i väntan på ett svar.

Meningarna som snurrade i skallen var; Va? Frågade hon precis mig om marijuana? Tanten med rulatorn en halv meter framför mig frågade om marijuana! HAHA. Vänta, slängde jag in tvätt i tvättmaskinen imorse?  

Men jag frågade vad det var hon sa. Och hon sa det igen, marijuana. Det enda som kom ur mig var "ehm" och försökte hålla skratten inom mig och chocken osynlig. Hon stod nog och tänkte att jag var dum i huvudet. Där stod jag, blond och inte fattade nånting. Men sen slog det mig. Hon frågade efter Marianne. Godiset! "AHA, Mariaaanne! Jag förstår, här!" så fick hon sitt godis. Hon tackade och rusade iväg.

Jag skyndade mig ut till lagret och garvade. Jag stod där för mig själv och bara skrattade. Kan fortfarande inte sluta skratta åt det när jag tänker på det. Kvällen kommer väl erbjuda duschen, plugg, tvn och datorn. Ska försöka plugga lite. Eller jag ska. Har Np imorgon i engleksa. Wish me good luck! :) 

Kommentarer
Postat av: Caisa

HAHAHA blondie :D

2009-11-19 @ 18:37:24
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0