lite bilder.


Lilla My har blivit stooor. (Hon som sitter upp)


Gloria, och lite av gänget bakom. Oooch, Gloria är en kopia av Frigga
när Frigga var valp. Medans Maja är en kopia av Zeno. Resten är en jävla
blandning. Haha.


Frezia. Liksom kolla henne, vart har hon fått allt ifrån? Haha. Jag tror att
Frigga vänsterprasslade. Och den som hade tänkt köpa Frezia är dödsdömd :)


Gloria och Lilla My ger en pose. Men seriöst, Gloria är en jävligt jävligt,
kan man säga snygg hund? Haha, men är helt kär i hennes "look" (:
Just look at her face! Perfect. (Gloria är hon som sitter upp till vänster)


Haha Frille. Och han har fått "morfars" look, mastifflooken (H)


Frilles "morfar", okej nej inte direkt hans riktiga på bilden. Men likadana? :)


DumboJumbo (som inte har något namn) och Happy.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad söta de små odjuren är! :D <3 Och jag håller med dig... Gloria är snygg. Älskar hennes ansikte. Och diggar DumboJumbos ansiktsuttryck på sista bilden. xD <3

Såg din kommentar på min blogg, och ja, jag har hittat bästa julklappen till dig. Kan ge dig en ledtråd: du har aldrig ägt en sån i hela ditt liv" ;) Nu får du lite att fundera på.

2009-11-28 @ 16:08:59
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0