How could I live with myself knowing that I let our love go

vilken jävla måndag. Rörig, stressig och bara helt åt helvete rent ut sagt :) missade första bussen så jag missade matten. Sen drog vi igång med att läsa igenom något häfte på tusen sidor i historian. Segt som fan. Sen hade vi lunch, följde med Tor, Kb och hela gänget för dom skulle äta. Men maten såg inte okej ut, så nöjde mig med att titta på och äckla dom lite med att säga snuskiga saker som att det såg ut som spya. Lite taskigt, haha!

Sen hade jag utvsamtal klockan 16 och det höll på i två timmar. Mamma och pappa var där, plus min mentor Lena såklart. Sen blev allt kaos så Stefan kom. Gjorde upp lite planer och nu känns allt lite lättare. Slipper tex idrotten, den får jag ha lite i 3an sen. Sköönt. Slippa det problemet, får hoppas på att Kicki hinner få sparken innan det.

Sen åkte mamma hem till sig och jag home with papii. Yami kom förbi så vi kilade ut. Satt ute och pratade en stund sen kilade vi hem. And now im here, som jag brukar säga. Skippar pluggandet ikväll. Ikväll blir riktig jävla ta-igen-energi-till-tusen-kväll. 




                                                                             I really need you in my life
                                                                            Cause things ain't right.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken skitdag gumman. Så typiskt att du försov dig. Men skönt att höra att du slipper idrotten. :D <3 Och som du skrev, så hoppas vi på att Kicki ryker snart! ;)



Tack för din underbara kommentar på min blogg. Älskar dig och tvivlar aldrig på dig! <3 Tillsammans är vi starka! <3

2009-11-09 @ 21:02:36
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0