hey babes! ♥

Nu är jag home from the work! Idag har det fan också gått fort.
Jävligt skönt! Jag och Linda har kört och packat upp tusen tusen varor.
Har suttit massor i kassan. Fixat i den feta frysen osv osv.
Det har helt enkelt varit chill! Och jävligt rolig dag.

Ska går in med en vagn till lagret,
andreas står ivägen såklart:
Jag: Meeen flytta dåååå
Andreas: HAHA vad gör du nu då? muahah
Jag: Såhär! *kör rakt in honom*

Sen ska andreas in med en vagn
och jag står ivägen:
Andreas: Aha, nu står du ivägen..
Jag: JAAAPP, och vad gör du nu då? Naanaa *retar som fan.*

Sen kommer självklart Linda.
Hon flyttar bort min vagn och kör in Andreas vagn.
Så Andreas springer iväg och jag står där.
Och hon ska stå på min sida? Fyyfan...
Sen hör man Andreas i lagret säga
"Jag tror att någon är vääldigt sur på dig Linda!"
Haha sen ska Linda gå ut därifrån så hon går  förbi mig,
så jag säger ironiskt och surt "Tack Linda!"
HAHA sen kommer Petri och frågar "Varför kallar du henne kiwi?"
HAhaHH jag dör bara jag tänker på det.

Haha sen skulle Linda härma vad Petri sa om att klippa hennes hår.
Jag och Linda står och snackar om det och garvar.
Sen kommer Petri och tror han är så jävla smart,
så han kommer och ska säga allt som Linda redan sagt.
Så båda kollade bara på honom som två frågetecken.

En till rolig grej utav typ tusen som hände idag var .. Haha..
Jag stod ute i lagret och byggde koja med knäckemackor,
läsk, kartonger och allt som fanns. Sen hade jag tak och grejer.
Men när jag skulle lyfta över saker till min vagn så fastnade jag.
Jag var tvungen att lyfta en kartong som var feeeet tung.
Och alla på tempo retar mig för mina små armar.
Sen kommer cheeefen in. "Tja va kul och se dig!" säger han till mig.
Och vill ju inte visa mig klen inför chefen? Men jag satt ju fast.
Men för att han inte skulle tänka på det så stod jag och babblade på.
"Hur mår frugan då?", "Julafton snart!", "Ska vi ta en kopp kaffe kanske?"
osv osv. Sen får jag aldrig något svar.

Han hade dragit. Haha jag stod där, fast bland allt och snacka med mig själv.
Sen kommer Petri och frågar vad fan jag håller på med. Hahah.

Ni kanske inte förstår någonting av vad jag skriver om.
Men min dag har varit fett chill.


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha... xD Jag garvar ihjäl mig. Kan se dig framför mig fast med en tung kartong över huvet. xD <3 Haha... idag hade vi jäkligt roligt asså. :P <3

2009-11-12 @ 17:47:24
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0