heeelg, och fan va skönt.

den här helgen blir chill. Åker till mamma med
Matilda om en halvtimme, sen blir det bara lite tjejkväll
med syrran och mamma. Imorgon åker vi kanske
till Nyköping eller Eskilstuna. Shoppingtime!

Sen ska jag ta hand om alla valpar och
måste måste måååste plugga massor i helgen.

Men idag; Jag överlevde dagen och det har
gått braaa. Smet iväg till tandläkaren också.
Men har hållt på och städat och tagit ut varor
osv osv osv. Ointressant fakta till bloggen, men
väldigt intressant fakta till min mentor och loggbok.
Så måste skriva de ikväll också.

Men hade tänkt byta om nu, sen kilar
jag och syrran till busseen. puss&kram.


love, m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0