ssss

Jag har hittat min mobil men har inte städat mitt rum än. Såfort jag ska böja mig ner för att ta upp kläder som ligger på golvet så hör man bara hur ryggen knakar och hur alla hjärnceller släpper greppet om sitt jobb, alltså att styra mig. Allt tänkande försvinner och det enda som lyckas komma upp i tänkandet är "fan" sen är det stop.

Jag kommer ihåg när vi hade en städare hemma hos oss. Hon kom varje morgon och städade, tvättade och allt det där som städare gör. Jag skrev tom lappar till henne, vart jag ville ha mina kläder, hur dom skulle vara vikta, hur noga hon skulle vara med dammsugningen osv. Hon gjorde allt som jag skrev.

Och nu skulle det vara skönt med en städare! Jag försökte få pappa att fixa hit en sån igen.. Men det man fick till svar var "Jag undrar hur du ska klara dig när du flyttar hemifrån" . Men alla måste väl hålla med om att när man flyttar hemifrån så är det ens egna ställe. Då vill man ha snyggt och fräsch. Och då är det jävligt tur att Yami bor hos mig då, hon kan få städa och laga mat. Jag menar.. Jag kommer ju vara fullt upptagen med att vara ute sent på kvällarna, plugga på dagarna och vila upp mig.

Men nu måste jag springa ut till Yami, hon står säkert utanför mig och fryser ihjäl. Förstår inte varför hon aldrig kommer upp till mig. Meeen puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0