gooodnatt

Imorgon har jag sovmorgon fram till klockan 9, sen måste jag upp och fixa mig fort. Sen möter jag förhoppningsvis Tor vid bussen, sen schooltime! Sen är det praktik i tre dagar, sen helg. Så jävla skönt.

Men vad har hänt de senaste timmarna? Min storebror Fredrik kom på besök, så heeela feta familjen satt och socialade tillsammans. Sen drog jag och min andra bror Rikard ut en snabbis. Småpratade lite oså bara. Sen iiin again. Satt och försökte plugga lite. Ska skriva om en vändpunkt i mitt liv, och har valt vad jag ska skriva om. Och det var svårare än vad jag trodde. Meen kämpar vidare med det imorgon :)

Sen drog jag ut och träffade Yami. Och den här gången ville hon inte sitta ute och snacka och göra det vi är bäst på, alltså snacka skit och dra upp massor med minnen som hände för 2 timmar sen. Hon ville promenera, så fine, vi promenerade. Sen satte vi oss. Skrattade tills vi nästan inte kunde andas, snacka minnen, snacka serious talk, sen massor med skämt, sex, hur det skulle vara om vi hade gjort saker annorlunda osv osv osv.

Och som vanligt kommer vi aldrig riktigt fram till ett vettigt svar till allt, men vi vet att vi förstår varandra och finns för varandra. Och det är allt som betyder, right? :) Sen körde vi lite Mikas speciella träningspass. Och sen skulle jag självklart upp på en stolpe eller vad det var, men min vante fastnade på toppen av den. Så vi stod där ett tag och försökte få ner den. När vi lyckades så fick jag rida på hennes rygg och all övertrötta energi kom fram.

But thats just how we do it! Vissa kvällar får man väl överdriva lite? Men nu funderar jag på att gå och sova. Dra igång en film eller nåt. Jag älskar verkligen min säng. Såå vi hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0