godmorgon alla mikanerds.

hello. Har varit vaken sen typ 5? Eller nåt.
Har inte sovit en jävla blund inatt. Eller jo, 2 timmar.
Jag låg och läste "Om jag kunde drömma" igårkväll.
Min mamma blev chockad när hon såg mig med en bok.
Sen efter ett tag somnade jag. Sen vaknade jag av att
alla valpar stod och bankade på dörren till mitt rum.

Men sen somnade jag om. Sen efter ett tag vaknade
jag av att jag hade jordens största magont. Så låg
ett tag och kunde inte somna. Så funderade på att läsa boken.
Men efter en stund somnade jag om. Sen vaknade jag igen
av att klockan ringde. Jag flög upp ur sängen, stängde av
och gick upp. När jag och Frigga kom ut till hallen så blev
alla valpar helt tokiga. Dom hoppade på oss som galningar.
Helt överlyckliga. Pussade på mina fötter o grejer. haha.

Jag kan ju säga såhär.. Att om du är morgontrött människa
och inte alls ser allt bitande på dina ben o grejer som en posetiv
sak, skaffa inte valpar. För två veckor sen satt jag och ville att
valparna skulle lära sig springa och busa och allt de där. Nu
vill jag gärna spola tillbaka två veckor. haha. Självklart är det
jävligt kul med valparna. Men mycket jobb.

Pappa sjukanmäler mig idag i alla fall. Så ska stanna hemma
och plugga massor. Sen imorgon är det nya jävla tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0