försöker städa mitt rum, såå duktig!

Helloo!

Jag har tappat bort min mobil. Inte en aning om vart jag har lagt den. Och självklart har jag på ljudlöst så spelar inge roll om jag ringer! Great. Från att jag satte mig på bussen påväg hem så har jag känt mig så jävla seg. Jag hatar att åka tåg, pendel, buss och bil utan musik. Och idag hade jag ingen musik på bussen. Man blir seg, uttråkad och sjukt rastlös.

Nu hade jag tänkt städa mitt rum, får se om mobilen dyker upp också! Sen ska jag försöka få min kära bror och pappa att vilja lyfta in min tv till mitt rum. Sen måste jag försöka plugga ännu mer. Skrev klart min story förut. Men är inte nöjd med den, vet att jag kan bättre.

Sen ikväll är det DH med Yami hoppas jag! Hon får fan inte svika mig ikväll. Nu måste jag göra sån där powerking i våran soda stream så jag får i mig lite socker som leder till lite energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0