bra start på veckan och dagen.

Jag har verkligen inte haft någon tidsuppfattning alls idag.
Jag vaknade, gjorde te, satte på musik och började klä på mig.
Sen ser jag att min buss går om 10minuter.
Hur i helvete gick det där till? Jag missade bussen.
Bra start på veckan och dagen.

Missar matten och mentorstiden. Får verkligen inte missa en enda lektion egentligen. Med tanke på hur första året gick. Nu måste jag ständigt bevisa att jag sköter mig och vill klara skolan. Och självklart vill jag det, vem vill inte det? Men alla förlorar väl tidsbegreppet någon dag? Eller förlorar sin motivation lite? Jag kommer ta igen allt, jag kommer sitta i timmar hemma och i skolan tills allt är klart. Innan jul.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Fick lite mer tid att spendera på att fixa till mig. Kanske byta kläder? Sminka om mig? Naej, jag ska försöka plugga! All tid jag får över ska jag plugga på. Haha alltså jag undrar verkligen hur det här kommer gå.. Som jag skrev igår; Någon frivillig som vill spendera pengar på mig genom belöning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0