bebisarna.

Godmooorgon. Vaknade för kanske 1 eller 2 timmar sen?
Lovar jag är helt död. Valparna suger verkligen ur all energi
som jag har. Men vaknade av att pappa kom och plingade
på. Så alla valpar blev helt överlyckliga och sprang till dörren.
Så jag gick upp och öppnade. Han kom med det nya
fodret som vi skulle ha till valparna.

Sen kom mamma hem en snabbis från jobbet.
Så alla tog en kopp kaffe, eller aah, jag drack the
som vanligt. Höhö. Men sen åkte dom iväg och
jobbade. Så jag har hand om 8 valpar och Frigga.
Frigga är ju inte jobbigt direkt, hon tänker nog samma tanke
som jag; "Valparna kom för våra synder."

Så jävla skönt när dom ligger och sover nu.
Annars så springer som runt och biter allt, river ner
allt, stökar ner och är jätte jätte olydiga :)

Meeen vissa lyssnar på Nej och när man knäpper med
ett finger. Speciellt Lilla My, hon sätter sig ner direkt och
bara kollar. Som jag skrivit tidigare så är hon fan den
smartaste i kullen. Nu när alla sover hade jag tänkt passa
på att läsa boken i lugn och ro. Om en halvtimme är
det bara att sluta läsa och se till så att inte hela huset rivs ner.

Gud vad jag och Yami kommer ha kul nästa helg. Haha.
Vi ska ju passa valparna själva den helgen (;


Lilla My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0