alla sover, men inte mikaela.

Hello! Nu ligger både mamma och syrran
och sover. Matilda däckade i soffan och mamma
ligger i sitt rum. Och eftersom jag hatar
att vara själv på kvällarna så försökte jag
väcka matilda, men det hände ingeting.
Hon vred på sig bara.

Och tackar valparna i detta läge.
Jag lyfte upp en valp och satte i soffan.
Som om det vore min soldat så började
lilla valpen med uppdrag Väckning.

Hon började pussa på min syrra och
bita i hennes hår och sedan gosade
sig valpen in under täcket. Då somnade båda
istället. Så denna soldat var ingen krigare alls.

Men nu står det 4 valpar vid soffan och
driver Matilda till vansinne. Ska försöka få
bort dom, samvetet tar över. Men nu vet ni, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0