8 november.

Heeeeeello.

Kom hem för en stund sen. Hela feta familjen, förutom Rikard, åkte till Nyköping för att kolla på en lägenhet till Fredrik. Vi kollade på två stycken som låg brevid varandra. Så jag försökte förhandla lite med min pappa.. Och det gick väl inte sådär jätte bra? Men det kunde ha funkat!

Mikaela: Pappa... Jag behöver ju verkligen en egen lägenhet nu. Det är dags!
Pappa: Hur ska du kunna försörja dig? Du har inget jobb
Mikaela: Nee och där kommer du in i bilden! Du jobbar ju! Gud va bra, problemet är löst! Fredrik bor nära så du behöver inte oroa dig. Bra då pratar vi om det när vi kommer hem!
Pappa: Dream on girl
Mikaela: Det är lugnt pappa, du behöver bara betala tills jag skaffar jobb.




Sen åkte vi hem till min mamma och fikade, hälsade på valparna och bara pratade. Sen åkte vi vidare, handlade massor med mat och sen åkte vi hem. Nu hade jag tänkt plugga och städa lite. Och jaa, jag vet att jag alltid säger så. Men det är så jävla mycket lättare att skriva det än att verkligen sätta igång och göra det. Det är väl tanken som räknas?

Sen ska jag och Fredrik laga feta middagen till pappa, eftersom det är fars dag. Vi är sååå snälla. Och grattis D som fyller år today också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0