051109

Helloo!

Jag kom precis hem från tandläkaren. Och lovar, det här var den jobbigaste "tandläkarmötet" jag någonsin varit på! Jag låg i nästan en hel timme med öppen mun, gapade så stort jag kunde asså. Mina kindben dog nästan! Plus att när man har korsbett är det mycket svårare, för då är hela käften åt sidan. Skit samma.. Jag låg där i alla fall med tusen slangar i munnen, sen satt hon och sprutade massor med vatten så låg och höll andan hela tiden så jag skulle slippa att bli kvävd av vattnet. Förstår ni?

Sen låg jag där hela tiden och trodde att jag skulle spy, huvudet dunkade som fan, ögonen sved och ville bara blunda, jag kallsvettades och allt var åt helvete. Igår när jag träffade Yami så började jag må skit illa och hade sjukt ont i magen. Haha och Yami satt hela tiden med panik och sa "Åååh kan jag göra nåt?", "ååh jag vill kunna göra nåt!", "Men ååh neej". Lite söt är hon ibland :) ♥

Men sen kilade jag hem och kunde inte sova. Låg och lyssnade på min magsjuka bror, han bodde fan på toaletten inatt. Haha stackaren.. Men sen blev det att jag bodde där halva natten. Så jävla ... Aah hatar att vara sjuk :) Men nu är jag och Rikard hemma och tycker synd om oss själva, dricker cola och kollar på film. Och vaknade klockan 5 imorse.. Jag började tänka att jag hade 4 timmar på mig att göra mig iordning inför praktiken.. Men när jag satte mig upp i sängen så sa kroppen ifrån och drog sig till sängen. Lite magnetiskt sådär ni vet?

Och jag som verkligen ville till praktiken idag. Linda är där, jobbar bara från 9 till 16 och jag får ingen frånvaro. Men nu ska jag försöka vila lite. Har verkligen inte fått någon sömn alls inatt. Soo ciaaao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0